۵ نکته در هنگام تعمیر صندلی برقی سورنتو در تعمیرگاه تخصصی کیا!

تعمیرگاه کیا | تعمیرگاه تخصصی کیا | تعمیرگاه کارفیکسر | carfixer | تعمیر صندلی برقی سورنتو

عبارت کلیدیتعمیر صندلی برقی سورنتو
دپارتماناوج شید
نویسندهرعنا میرفندرسکی
تعداد کلمات۸۰۰
زمان مطالعه۸ دقیقه

چگونگی برطرف کردن مشکلات صندلی ماشین خودرو به چه صورت است؟

صندلی ماشین از جمله وسایلی در ماشین می باشد که سالم بودن آن نقش زیادی در سلامت بدن و ستون فقرات دارد. در این مقاله قصد داریم درباره مشکلاتی که این گونه صندلی ها برای سرنشینان خودرو ایجاد می کند می پردازیم. و به المان هایی که برای بالا بردن کیفیت این صندلی ها به کار می رود می پردازیم. در تعمیرگاه کیا می توانید صندلی خودرو های خود را تعمیر کنید. و یا به وبسایت تعمیرگاه کارفیکسر مراجعه نمایید.

چگونگی تنظیم صندلی برقی خودرو ها متناسب با شرایط فیزیکی راننده!

قسمت اولی که باید به آن درباره تنظیمات صندلی های برقی خودرو ها بپردازیم. قد افراد و این که در چه حالتی پشت فرمان اتومبیل راحت باشند است. به طور مثال کسانی که قد کوتاهی دارند. برای اینکه در هنگام رانندگی تسلط کاملی داشته باشند. بهتر است که ارتفاع صندلی را زیاد کنند. و یا اینکه فرد راننده برای اینکه پشت فرمان بنشیند اگر دارای قد بلندی است. قابلیت این را دارد که برای رانندگی صندلی خود را متناسب با قد خود تنظیم ( به عقب) هدایت کند. تا پاهای او در زمان رانندگی راحت باشد و بعدا دچار کمر درد نشود. تعمیرات اتومبیل های خود را به تعمیرگاه تخصصی کیا بسپارید و یا به carfixer.ir مراجعه کنید. در شکل ۱: تعمیرگاه کیا را می بینید.

شکل ۱: تعمیرگاه کیا

آموزشات تعمیر کردن صندلی برقی خودرو ها در تعمیرگاه تخصصی کیا!

چنانچه که کارهایی که در بالا به آن اشاره کردیم را انجام دادید. و مشکلتان حل نشد بهتر است که این قسمت از مقاله را از دست ندهید. برای اینکه مشکل خود را برطرف کنید به مرکز های مربوطه و یا افراد متخصص مراجعه کنید. تا برای شما صندلی را عوض کنند. فرآیند انجام این کار با صندلی نو و یا دست دومی که متعلق به ماشین های ژاپنی و آلمانی است. انجام می پذیرد. این صندلی ها در عین اینکه بسیار راحت هستند. و می تواند به مشکلات کمر درد شما کمک کند. از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. این صندلی ها علاوه بر موارد گفته شده در قسمت بالا دارای قابلیت هایی هم می باشد که در پایین به آن اشاره می کنیم :

  • قابلیت تنظیم کردن این صندلی ها به شکل ریلی به سمت جلو و یا عقب و یا در جهات مختلف
  • تنظیماتی برای پر کردن گودی کمر و جلوگیری از کمر درد در تعمیرگاه کیا
  • پر کننده ی زیر زانو برای پیشگیری از خستگی های زیاد در زمان رانندگی
  • ارائه صندلی هایی با قابلیت ماساژور در تعمیرگاه تخصصی کیا

از دیگر خدماتی که در تعمیرگاه کیا به مشتریان خود ارائه می شود!

تعمیر انواع صندلی برقی خودروهای وارداتی کره ایی و ژاپنی هیوندای ، کیا ، تویوتا و لکسوس در تعمیرگاه تخصصی کارفیکسر. اما یکی از پرسش های که پیش می آید این است که دلیل اینکه این که در برخی موارد کلیدهای تعویض حالت صندلی کار میکند و از کار می افتد چه می تواند باشد؟ در شکل ۲: تعمیرگاه تخصصی کیا را مشاهده می کنید.

دلایل خرابی این صندلی ها دکمه و کلید و همچنین موتور حرکت دهنده می تواند باشد.بستگی به نوع خرابی موتور و دکمه ها میتوان تشخیص داد که قابل تعمیر هستند یا خیر.برسی و تعمیر سیم کشی و فیوزها و کلید صندلی خدمات و تعمیرات خودروی شما در محل پذیرفته میشود. در تعمیرگاه کیا انواع خدمات مختلف مربوط به خودرو شما ارئه می گردد. برای اطلاعات از دیگر خدمات به وب سایت تعمیرگاه کارفیکسر به نشانی carfixer.ir مراجعه نمایید.

شکل ۲: تعمیرگاه تخصصی کیا

چرا سالم بودن صندلی برقی خوردو ها حائز اهمیت است ؟

انتخاب نمودن یک صندلی سالم با امنیت بالا  بسیار مهم می باشد. چرا که امنیت در رانندگی به صندلی مناسب و سالم بستگی دارد. این نوع صندلی ها به عنوان یکی از مزیت هایی می باشد. که در اکثر خودرو ها وجود دارد. این صندلی ها به سرنشینان داخل ماشین این امکان را می دهد. تا در جهت های متفاوت آن را تنظیم نمایند. بنابراین به این نکته که این صندلی ها سالم باشند دقت نمایید. چرا که موجب سلامت در فیزیک راننده، جلوگیری از خستگی او در مسیر های طوانی و کاهش تصادفات رانندگی می شود. برای اطلاع از سایر خدمات تعمیرگاه کارفیکسر و تعمیرگاه تخصصی کیا به آدرس سایت carfixer.ir مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx