تعویض و تعمیر کمک موهاوی و عیب یابی تخصصی در تعمیرگاه کیا کارفیکسر

تعمیرگاه کیا | تعمیرگاه تخصصی کیا | تعمیرگاه کارفیکسر | carfixer | تعویض و تعمیر کمک موهاوی

عنوانتعویض و تعمیر کمک موهاوی
نویسندهعلی صبور
دپارتمانکارفیکسر
تعداد کلمات۹۷۱
مدت زمان مطالعه۹ دقیقه
فهرست عناوین:
تعویض و تعمیر کردن  کمک ماشین های کیا موهاوی

تعویض کمک ها و کالیبراسیون کیا موهاوی به صورت تخصصی

بررسی سیم کشی و یونیت تنظیم ارتفاع کیا موهاوی

تعویض و تعمیر کمک های پنوماتیکی موهاوی با گارانتی

انجام عیب یابی و  تعمیرات تخصصی دیاگ خودروی  کیا موهاوی

شکل ۱تعمیرگاه کیا

شکل ۲تعمیرگاه تخصصی کیا

شکل ۳ تعمیرگاه کارفیکسر

تنظیم ارتفاع عقب کیا موهاوی
انجام کلیه خدمات خودروی کیا موهاوی:
تعمیر موتور
تنظیم موتور موهاوی
جلوبندی و سیستم تعلیق
برق تخصصی
در تعمیرگاه در غرب تهران (محدوده آزادی)

 از نشانه های خرابی بالن های کیا موهاوی می توان به خوابیدن خودرو به یک سمت اشاره کرد روشن شدن ۳ چراغ به صورت همزمان یعنی سیستم ESC از کار افتاده و عمل تنظیم ارتفاع آن درست انجام نمیشود. برای تعویض بالن ها هم میتوانید از بالن های تعمیری استفاده کنید و هم میتوانید از بالن ها نو استفاده کنید و متوان گفت از نظر کیفیت فرق چندانی با هم ندارند. دیگر خرابی ها در شیر تقسیم هوا و کمپرسور خودرو است که برای ایراد یابی دقیق نیاز است که خودرو از نزدیک مورد بررسی قرار بگیرد.

تعویض و تعمیر کردن  کمک خودروی کیا موهاوی

خودروی کیا موهاوی ساخت کشور کره است. در مدل های ۶ و ۸ سیلندر وارد بازار شده است. تعمیرگاه کیا تعمیر انواع خودورهای داخلی و خارجی را به طور حرفه ای انجام میدهد. کیا موهاوی  با داشتن ۹ کیسه هوای در جلو خودور امنیت مسافران را تضمین میکند.

از دیگر ویژگی های این خودرو میتوان به داشتن سیستم تعلیق جداگانه در عقب اشاره کرد. این سیستم باعث حفظ تعادل ماشین در بلندی ها و پستی ها می شود. تعمیرگاه تخصصی کیا با داشتن قطعات خودور اورجینال تعمیر و تعویض انواع خودورها را انجام میدهد.

تعویض کمک ها و کالیبراسیون کیا موهاوی به صورت تخصصی

کمک فنرها یکی از مهمترین قطعات خودورهاست که اکثر راننده ها اهمیتی به آن نمی دهند. تعمیرگاه تخصصی کیا  تعمیر انواع کمک فنر های خودرو را بطور تخصصی انجام میدهد. خرابی کمک فنر ها میتواند باعث خرابی و فرسایش قطعات دیگر شود. قطعاتی مثل، لاستیک و بلبرینگ چرخ ها، جعبه فرمان و سیستم تعلیق را میتوان نام برد.

تعمیرگاه کیا موهاوی

تعمیرگاه تخصصی کیا

بررسی سیم کشی و یونیت تنظیم ارتفاع کیا موهاوی

با  توسعه یافتن وسخت ترشدن سیستمهای سیم کشی خودورها تعمیرکار حرفه ای باید به سیم کشی های خودور وارد باشد. با توسعه  سیم کشی خودورها عیب یابی و تعمیرات آن نیز سخت تر خواهد شد. خودور با جرقه زدن موتور به کار می افتد و کامپیوتر ماشین  و تنظیم سوخت با سیم کشی ماشین ارتباط مستقیم دارد. بررسی سیم کشی خودور خود را به تعمیرگاه تخصصی کیا بسپارید.

تنظیم ارتفاع خودور با سیستم پنوماتیک صورت می گیرد. این سیستم با استفاده ازکمک های بادی و با  فشار باد میزان ارتفاعی که شما بخواهید را تنظیم میکنند.  تعمیرگاه کیا دارای بهترین متخصصین را در زمینه سیم کشی خودرو می باشد.

برای مشاهده اطلاعات در مورد کمک های پنوماتیکی جنسیس و سنتنیال اینجا کلیک کنید

تعویض و تعمیر کمک های پنوماتیکی موهاوی با گارانتی

استفاده از این سیستم مانع کوتاه کردن کمک فنرها برای تنظیم ارتفاع می شود. در سیستم پنوماتیک بوسیله گازهای فشرده شده وزن ماشین تنظیم میشود. در سیستم پنوماتیک از یک کپسول هوا، دو کمپرسور هوا استفاده میشود. استفاده به جای استفاده از فنر از۲ بالن استفاده میشود.

شکل ۲تعمیرگاه تخصصی کیا

کمپرسور کپسول را پرمی کند و وقتی فشارهوا در مخزن به حد نصاب رسید میتوان ارتفاع خودرو را تغییر داد.

سیستم پنوماتیک مزیت و معایب هایی نیز دارد.

کارکرد بهتر هندلینگ خودرو نیز از دیگر مزایای این سیستم است.

کم شدن ارتفاع ماشین ممکن است باعث صدمه دیدن قطعات ماشین در دست انداز ها می شود. آمدن فشار زیاد به شلنگ ها و لوله ها و مخزن سیستم تعلیق پنوماتیک یکی از معایب این سیستم است. تعمیرگاه تخصصی کیا تعمیرات  تخصصی پیچیده ترین ماشین های خارجی را در راس کار خود دارد. تعمیرگاه کارفیکسر بهترین در تعمیرات خودرو.

امدن فشار به این قطعات ممکن است باعث نشتی گاز شود. در صورت نیاز به قطعه  تعمیرگاه کیا  بهترین و با کیفیت ترین قطعات را روی خودرو شما نصب خواهد کرد. Carfixer بهترین تعمیرگاه خودورهای ایرانی و خارجی.

انجام عیب یابی و  تعمیرات تخصصی دیاگ خودروی  کیا موهاوی

تست کردن دیاگ ها از مهمترین مراحل عیب یابی خودور است. این روزها برای بالا بردن قیمت خودرو ها کیلومتر شمار خودور را دستکاری میکنند. حتما قبل از خرید خودور از یک کارشناس کمک بگیرید. داشتن سیستم فنی خوب از عوامل تاثیر گذار در خودروهای کیا موهاوی است. کارشناسان با تست دیاگ ها میتوانند ان را تشخیص دهند. کارشناسان با استفاده از دستگاه های مجهز میتوانند درست کاردن ایربگ ها و کالیبره نبودن سنسورهای ماشین را بررسی کنند. تعمیرگاه کیا با داشتن کارشناس میتواند از درست کارکردن دیاگ ها اطمینان داشته باشد. بهترین تعمیرات خودرو با  تعمیرگاه تخصصی کیا.

شکل ۳ تعمیرگاه کارفیکسر

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx