ترمز دستی برقی EPB) electroic parking brake) توسط تعمیرکاران کارفیکسر

ترمز دستی برقی EPB) electroic parking brake)

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text el_class=”carfixer-table-padding”]

فهرست مطالب
تعمیرگاه تعمیر ترمز دستی برقی در &امتیازات این سایت برای مشتریان !!!

توضیحات مختصری در خصوص ترمز دستی برقی!!!

مختصری در خصوص نحوه کار کرد این سیستم !!!

نکته ای جالب در خصوص تعمیر ترمز دستی برقی در تهران !!

آرشیو تعمیرات
شکل ۱ ترمز دستی برقی

شکل ۲ تعمیر ترمز دستی برقی در تهران

عنوانترمز دستی برقی
دپارتماناوج شید
نویسندهمهدی باقری
مدت زمان لازم برای مطالعه (دقیقه)۹
تعداد کلمات۸۵۳

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]ترمز دستی برقی EPB) electroic parking brake) | تعمیر ترمز دستی برقی در غرب تهران | تعمیرگاه کارفیکسر | carfixer

تعمیرگاه تعمیر ترمز دستی برقی در غرب تهران&امتیازات این سایت برای مشتریان !!!

در این قسمت قصد بر این داریم که در خصوص خدمات تعمیرگاه کارفیکسر با شما عزیزان صحبت کنیم. این تعمیرگاه برای رفاه حال مشتریان تدابیری اندیشیده است. از جمله این تدابیر میتوان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

  • استفاده از قطعات اصلی و مرغوب
  • کاهش هزینه ها و دستمزد به حداقل قیمت
  • تحویل در زمان مشخص و حداقل زمان
  • تعمیر ماشین در حضور مشتری (جهت نظارت بر امر تعمیرات) و رویت کلیه امور

این تعمیرگاه میتواند در موارد ذیل به شما عزیزان کمک و یاری برساند:

  • تعمیرات تخصصی انواع خودرو ها با کمترین هزینه
  • تعمیرات گیربکس با پایین ترین هزینه و تحویل ۴۸ ساعته
  • تعمیرات با نازلترین قیمت و بالا ترین کیفیت
  • تعمیر ترمز دستی برقی اپتیما
  • ترمز دستی برقی EPB) electroic parking brake)
  • تعمیر ترمز دستی برقی در غرب تهران
  • تعمیر ترمز دستی برقی کیا
  • تعمیر ترمز دستی برقی هیوندای
  • تعمیر ترمز دستی برقی لکسوس
  • تعمیر ترمز دستی برقی تویوتا
  • ….

کافیست یکبار تعمیر خودروی خود را با ما تجربه کنید. دیگر خاطرات تلخ خود را از تعمیر خودروی شخصیتان فراموش کنید. با ما تجربه شیرین تعمیر خودرو را با کمترین هزینه تجربه کنید. لوازم یدکی هیوندای و کیا به صورت اورجینال از ما بخواهید.

ترمز برقی یا ترمز دستی برقی EPB) electroic parking brake) که در خودرو های عموما ۲۰۱۳ به بعد مشاهده میشوند.  البته بسته به نوع کمپانی تولید کننده دارد. ولی ترمز های  برقی جدیدا برای تعمیرات و سرویس دوره ای به تعمیرگاه ها مراجعه خواهند کرد. در ادامه با carfixer  همراه باشید.  برای اطلاعات بیشتر به شکل ۱ ترمز دستی برقی EPB) electroic parking brake))))) مراجعه کنید.

سیلندر برقی ترمز عقب
سیلندر برقی ترمز عقب

شکل ۱ ترمز دستی برقی

توضیحات مختصری در خصوص ترمز دستی برقی EPB) electroic parking brake)!!!

در این قسمت میخواهیم مختصری در خصوص ترمز دستی برقی صحبت کنیم. در ادامه با تعمیر ترمز دستی برقی در غرب تهران همراه باشید.

مختصری در خصوص نحوه کار کرد این سیستم !!!

در این سیستم مکانیک و الکترونیک با هم ترکیب شده است. همچنین عملیات قفل کرن چرخ ها تنها به عهده ی موتور های الکتریکی هست که روی سیلندر ترمز نصب شده است. این موتور های الکتریکی فقط و فقط از طریق فرمانی که از سیستم کنترل خودرو صادر میشود عمل میکنند. (علت تاکید این نکته را متعاقبا اعلام خواهیم کرد)

ترمز عقب سوناتا ال اف هیبرید
ترمز عقب سوناتا ال اف هیبرید

شکل ۲ تعمیر ترمز دستی برقی در تهران

در شکل ۲ تعمیر ترمز دستی برقی در غرب تهران مشاهده خواهید کرد. در ترمز دستی برقی EPB) electroic parking brake)مشاهده میشود موتور الکتریکی ترمز ها روی کالیپر یا سیلندر ترمز قرار دارد. در مدل های قدیمی تر مثل هیوندای جنسیس موتور الکتریکی در یونیت قرار دارد. توسط انتقال دهنده ی نیرویی به چرخ و ها منتقل میشد. عملیات قفل کردن و رها کردن چرخ ها رو به عهده خواهد داشت. که در اون مدل خرابی قطعه بیشتر و دارای پیچیدگی بیشتری نیز بود.

نکته ای جالب در خصوص تعمیر ترمز دستی برقی EPB) electroic parking brake) !!

اما نکته ای که ممکن است بسیاری از همکاران این نکته را رعایت کنند. اما تکرار این نکته جهت جلوگیری از بروز خسارت خالی از لطف نخواهد بود. این نکته برای عزیزانی که جهت تعمیر ترمز دستی برقی در غرب تهران مراجعه میکنند ضروری میباشد. این نکته در خصوص تعویض لنت عقب خودرو میباشد. این نکته به ظاهر ساده میتواند بسیار در خصوص ترمز دستی برقی مهم  ضروری باشد. برای ادامه با تعمیرگاه کارفیکسر همراه باشید.

همانطور که در قسمت دوم مطلب تاکید شد اینگونه موتورهای برقی فقط از سیستم کنترل خودرو فرمان میگیرند. لذا پیرو این امر با فشردن شاسی مربوطه توسط راننده پیستون های فشار رو به عقب فرساده میشوند. لذا لنت ها و تعویض کرده و مجددا پیستون های فشار سیلندر را به حالت اولیه میفرستند. در چند مورد خسارت های شدید مشاهده شده است که با استفاده از اهرم کردن همانند اکثر لنت های جلو خودرو  چرخ دنده های درون یونیت ترمز مورد آسیب قرار گرفته اند. این موضوع باعث خواهد شد نیروی موتور الکتریکی به خوبی به دیسک انتقال پیدا نکند. لذا عملیات قفل کردن چرخ ها به درستی انجام نخواهد شد . در صورت بروز هرگونه خسارت به تعمیر ترمز دستی برقی در غرب تهران مراجعه کنید. برای اطلاعات تکمیلی و بیشتر با carfixer تماس حاصل فرمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx