تعمیرگاه تویوتا و نحوه رفع کردن میعان داخل خودرو

تعمیرگاه تویوتا | تعمیرگاه تخصصی تویوتا | تعمیرگاه کارفیکسر | carfixer

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرگاه تویوتا

چگالش داخل اتومبیل چیزی است که روی همه وسایل نقلیه تأثیر می گذارد. ما یک آغازگر سریع درباره آنچه باعث تراکم اتومبیل می شود و چگونگی کاهش اثرات آن را تهیه کرده ایم.

چگالش چیست و تعمیرگاه تویوتا چه پیشنهادی در این زمینه دارد؟

هنگامی که هوای گرم حاوی رطوبت با یک سطح سرد مانند شیشه اتومبیل شما تماس می گیرد ، میعان شکل می گیرد. وقتی هوای گرم با هوای سرد روبرو می شود ، رطوبت موجود در آن هوای گرم بر روی آن سطح سرد متراکم می شود. تعمیرگاه تویوتا carfixer درادامه راهکار هایی را به شما ارائه خواهد داد.

چه عواملی باعث ایجاد میعان درون خودرو می شود؟

یک یا تعدادی از موارد زیر می تواند باعث تراکم داخل ماشین شود:

  • لباس ها / کفش ها / حیوانات خانگی مرطوب – آب روی این وسایل به آرامی در هوای کابین تبخیر می شود یا در صورت خیساندن زیاد باعث خیس شدن صندلی ها و فرش می شود.
  • نفس – هنگامی که شما یا حیوانات خانگی خود تنفس می کنید ، هوای بازدم حاوی مقدار زیادی بخار آب است که به داخل کابین آزاد می شود.
  • نشتی آب
  • بدون گردش هوای تازه
تعمیرگاه تویوتا | carfixer
تعمیرگاه تویوتا | carfixer

آیا اتومبیل های جدید بیشتر در معرض ساخت میعان هستند؟

افزایش عایق همچنین باعث می شود اتومبیل های مدرن بعد از پارک شدن گرمتر بمانند. هرچه هوای داخل خودرو گرمتر از هوای بیرون باشد ، تراکم بیشتری در شیشه های سرد خودرو ظاهر می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به تعمیرگاه تویوتا مراجعه نمایید.

تعمیر خودروهای ژاپنی
تعمیر خودروهای ژاپنی

چگونه می توان از تراکم اتومبیل خود کم کرد؟

با جمع شدن تراکم در هوای داخل کابین ، میزان رطوبت افزایش می یابد. اگر این هوا به بیرون تخلیه نشود ، مشکل تراکم افزایش می یابد.

کارآمدترین روش برای حذف رطوبت از هوا استفاده از سیستم تهویه هوا خودرو است. این سیستم از طریق اواپراتور هوا را از کابین بیرون می کشد. که باعث می شود رطوبت هوا به صورت کنترل شده میعانات شود و از خودرو خارج شود.

اگر هوای کابین مرتباً تازه نشود ، در این صورت متراکم می شود ، زیرا هوای پر از رطوبت برطرف نمی شود. با این حال ، می توانید با تغییر ویژگی گردش مجدد هوا از داخلی به هوای تازه ، این کار را مجبور کنید.

تعمیرات خودرو
تعمیرات خودرو

ادامه مطالب درباره چگونگی کم کردن تراکم خودرو

عملکرد دمیستر را نیز فراموش نکنید. که برای پاکسازی شیشه جلو از تراکم طراحی شده است. این کار با هدایت هوای تازه به جلوپنجره انجام می شود ، که این امر باعث خشک شدن قسمت داخلی شیشه می شود.

برای مشاوره رایگان به تعمیرگاه تویوتا مراجعه نمایید.

باور کنید یا نکنید ، یکی از راه های اصلی برای جلوگیری از تراکم ، تمیز نگه داشتن قسمت داخلی پنجره ها ، به خصوص شیشه جلو اتومبیل است ، تا آنجا که ممکن است. تمیزکاری کامل شیشه جلو احتمال تشکیل میعان را کاهش می دهد و اطمینان حاصل می کند که هرچه ایجاد شود سریعتر توسط دستگاه های پاک کن برطرف می شود.  شما همچنین میتوانید از مقاله ما درباره تعمیرگاه هیوندای هم دیدن نمایید.

مرجع: تعمیرگاه کارفیکسر

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx