تعمیرگاه تویوتا | چه چیزی برای ۲۰۲۱ تویوتا کمری تغییر کرده است؟

تعمیرگاه تویوتا | تعمیرگاه کارفیکسر | carfixer

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تویوتا کمری از موفق آمیز ترین خودروهای تویوتا

آیا می دانید تویوتا کمری موفق ترین خودروی سالن جهان است؟ تاکنون بیش از ۱۹ میلیون نمونه در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فروخته شده است. و از زمان بازگشت موفقیت آمیز آن به بازار انگلستان در سال ۲۰۱۹ ، مدل نسل هشتم را برای سال ۲۰۲۱ با یک سری نسخه های دیگر از سبک ، تجهیزات و ایمنی طراحی کرد.

برای مشاوره رایگان می توانید به تعمیرگاه تویوتا مراجعه نمایید.

تویوتا کمری
تویوتا کمری

ویژگی تویوتا کمری۲۰۲۱: طراحی خارجی

معرفی کارهای نهایی جدید برای سپر جلو ، به ویژه طرح مشبک ساده با تزئینات جانبی به سبک پرانتز ، بر موضع کم و گسترده ای که از ویژگی های این خودروی نسل جدید است.

یک طراحی جدید  در سپر جلویی سبب زیباتر شدن خودروی کمری می شود ، هر دو درجه کمری دارای طراحی جدید چرخ های آلیاژی هستند: چرخ های ۱۰ پره نقره ای ۱۷ اینچی برای مدل Design و یک طرح چند پره با روکش ماشینکاری شده برای رینگ های ۱۸ اینچی اکسل.

تعمیر خودروهای ژاپنی
تعمیر خودروهای ژاپنی

2021 تویوتا کمری: فناوری داخلی | تعمیرگاه تویوتا

در درون خودرو ، طراحی جدید اثاثه یا لوازم داخلی چرمی وجود دارد و صندلی های جلو قابل تنظیم در مدل اکسل علاوه بر گرمایش و پشتیبانی کمر که در حال حاضر استاندارد است ، عملکردهای تهویه و حافظه را نیز بدست می آورند.

تلفیق کردن  تلفن های هوشمند ساده با Apple CarPlay یا Android Auto از ویژگی هایبارز کمری است. به روزرسانی های ایمنی شامل اضافه شدن Lane Trace Assist به بسته Toyota Safety Sense و عملکرد مکان برای سیستم کنترل فشار لاستیک از دیگر ویژگی های چنین خودرویی است.

تعمیرگاه تویوتا
تعمیرگاه تویوتا

از ویژگی های جدید منحصر به فرد Camry Excel می توان به Panoramic View Monitor اشاره کرد که هنگام مانور در مکان های محدود ، دید ۳۶۰ درجه ای از منطقه را بلافاصله در اطراف اتومبیل فراهم می کند. در طراحی جدید این خودرو از ویژگی های فوق العاده ای استفاده کردند. جهت تعمیرخودروهای زاپنی خود می توانید به تعمیرگاه تویوتا مراجعه نمایید

مرجع: تعمیرگاه کارفیکسر(carfixer)

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx