تعمیرگاه هیوندای و تعمیر پمپ بنزین سانتافه به دست کارفیکسر

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text el_class=”carfixer-table-padding”]

فهرست مطالب
توضیحاتی جامع از پمپ بنزین و مراقبت های لازمه

انواع قطعات موجود در پمپاژ بنزین ماشین به طور کلی

علایم یک پمپ بنزین خراب و معیوب سانتافه از دیدگاه تعمیرگاه  هیوندای:

خدمات خودروی غرب مثل سانتافه و پمپ بنزین ماشین سانتافه ۲۰۰۸

محل قرار گیری پمپ بنزین سانتافه ۲۰۱۰ در تعمیرگاه تخصصی

آرشیو تعمیرات
شکل ۱:تعمیرگاه  هیوندای

شکل ۲:صندلی سانتافه

شکل ۳:تعمیرات سانتافه

شکل ۴:تعمیرگاه تخصصی

عنوانپمپ بنزین سانتافه
نویسندهمریم سپیانی
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۰۶۵
مدت زمان مطالعه۱۰دقیقه

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]تعمیرگاه هیوندای | تعمیرگاه تخصصی هیوندای | نمایندگی هیوندای | پمپ بنزین سانتافه ۲۰۰۸ | قیمت پمپ بنزین سانتافه ۲۰۰۸ | تعمیرگاه کارفیکسر | carfixer

توضیحاتی جامع از پمپ بنزین و مراقبت های لازمه

پمپ بنزین خودرو از جمله قطعه های خاص خودرو می باشد. که مسئولیت جابه جایی سوخت از باک به موتور رامتقبل می شود. کسانی که خودروی سانتافه دارند. می توانید اگر مشکلی برای خودروی سانتافه تان پیش آمد به تعمیرگاه تخصصی هیوندای مراجعه کنید.. پمپاژ سوخت در ماشین های کاربراتوری کهنه از مدل مکانیکی بوده اند. اما با پیشرفت در این حوزه در ماشین های انژکتوری. با دقت به اندازه فشار وارده معلوم واسه پمپاژ سوخت افزونی پیدا کرده است. برای تعمیر پمپ بنزین های وارداتی به تعمیرگاه کارفیکسر مراجعه کنید..  از پمپاژهای برقی در ماشین ها انتفاع می جویند. این پمپ انرژی ای که لازمه کارکرد درست باشد را از باتری ماشین دریافت می کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نیز پمپاژ بنزین قدیمی که از مدل مکانیکی بوده اند انرژی مورد احتیاج برای کارکرد خود را از موتور به دست می آورند. شما می توانید قیمت مغزی پمپ بنزین سانتافه ۲۰۰۸ را بپرسید. برای اطلاعات بیشتر به نمایندگی هیوندای مراجعه کنید.

پمپ بنزین اصولا درون باک تعبیه می‌شود. یقینا در برخی ماشین‌ها خارج از باک تعبیه می شوند. اغلب ماشین ها همچنین از دو پمپ بنزین بهره مندند. که یکی از انها مسئولیت سوخت رسانی را متقبل می شود. و اون یکی واسه ی فراهم آوردن فشار وارده معلوم انژکتورها مورد استفاده قرار می گیرند.

کارکرد پمپ بنزین سانتافه ۲۰۰۸ سبب ایجاد حرارت در آن خواهد شد.  و به همین خاطر اغلب ماشین سازان آن را در درون باک ماشین تعبیه می کنند. در اثر تماس پمپ با سوخت درون باک، درجه حرارت آن نزول پیدا کند. و نیز جای گرفتن در درون باک سوخت و در حوالی آن سبب می‌شود که صدای پمپ در موقع کارکرد به گونه ای از هم پاشیده و به درون ماشین راهی پیدا نکند. در شکل ۱:تعمیرگاه هیوندای محل قرار گیری پمپ بنزین سانتافه را می بینید.

شکل ۱:تعمیرگاه هیوندای

انواع قطعات موجود در پمپاژ بنزین ماشین در تعمیرگاه هیوندای

پمپاژ بنزین ماشین به طور عمومی از قطعات متفاوت ایجاد شده‌اند.  که هر قطعه مسئولیت خاص خود را خواهند داشت. وشامل: پالایش سوخت، ریگلاتور فشار، دیسک اتکا پمپ، سوکت متصل شده جریان برق پمپ، لوله بازگشت سوخت، لوله برون رفت سوخت، لوله بازگشت سوخت از ریگلاتور، شلنگ لوله بازگشت، شلنگ لوله برون رفت، درجه درون جایگاه . برای آگاهی از قیمت پمپ بنزین سانتافه ۲۰۰۸ به سایت تعمیرگاه کارفیکسر مراجعه کرده و با کارشناس آن تماس حاصل فرمایید.

انتفاع از سوخت بی کیفیت و عوض کردن دیروقت پالایش سوخت، همچنین ازاونجایی که احتمال دارد ذرات وارد پمپ شوند.  قابلیت سوزاندن پمپ بنزین را دارند. نحوه خدمات دهی و قیمت پمپ بنزین سانتافه ۲۰۰۸ را بهتر است بدانید. و نیز مادامی که ماشین شما به درستی استارت خورده می شود ولی موتور راه اندازی نمی‌شود.  احتمال دارد علت آن بودن مسئله ای در پمپ بنزین ماشین باشد. carfixer تمام عیوب پمپ بنزین ماشینتان را به درستی تعمیر می کند.

همان طورکه بیان کردیم در لحظات نخست گشودن سوئیچ ماشین، پمپ بنزین سانتافه آغاز به کار کردن می‌کند.  و اصولا صدایی که نشات گرفته از آغاز به کار پمپ هست شنیده می شود. مادامی که با گشودن سوئیچ این صدا شنیده نشد احتمال دارد پمپ بنزین ماشین دچار نقصی باشد. برای اطلاعات بیشتر به شکل ۲ مراجعه کنید.

شکل ۲:صندلی سانتافه

نحوه باز کردن و قیمت پمپ بنزین سانتافه ۲۰۰۸

علایم یک پمپ بنزین خراب و معیوب سانتافه از دیدگاه تعمیرگاه هیوندای:

یکی از قطعات اصلی در خودروی شما پمپ بنزین است.  چرا که با خراب شدن محل پمپ بنزین سانتافه خودرو قادر به حرکت کردن نخواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه به نمایندگی هیوندای مراجعه کنید.  و سیستم سوخت رسانی کاملا قطع شده اما پمپ بنزین های هیوندای و کیا معمولا قبل از خرابی کامل علائمی دارند.  که اگر به آنها توجه کنید معمولا چنین مشکلاتی در سفر برای شما پیش نخواهد آمد. بهتر است از قیمت پمپ بنزین سانتافه ۲۰۰۸ و خدمات دهی آن اطلاع داشته باشید

اولین علائم دیر به دیر عوض کردن فیلتر مغزی پمپ بنزین سانتافه است که این کار باعث فشار آمدن به پمپ می شود.

دومین نشانه دیر روشن شدن خودرو پمپ بنزین سانتافه شما پس از هر بار استارت زدن.

سومین نشانه خودرو پس از گرم شدن شروع به بد کارکردن میکند.

چهارمین نشانه افزایش و کاهش شتاب خودرو می باشد. برای نوبت گرفتن تعمیر و قیمت پمپ بنزین سانتافه باید با کارشناس سایت تماس بگیرید. آدرس سایت ما carfixer می باشد.

برای اطلاعات بیشتر به شکل ۳ مراجعه فرمایید.

شکل ۳:تعمیرات سانتافه

خدمات خودروی غرب مثل سانتافه و پمپ بنزین سانتافه ۲۰۰۸

تنظیم موتور و کلیه خدمات برق تخصصی هیوندای با دیاگ و تجهیزات پیشرفته در تعمیرگاه هیوندای

تامین پمپ بنزین و فیلتر بنزین سانتافه به صورت اورجینال برای مشتریان عزیز

محل قرار گیری پمپ بنزین سانتافه ۲۰۱۰ در تعمیرگاه هیوندای

در عکس زیر تمام تجهیزات پمپ بنزین سانتافه را مشاهده میکنید شامل پمپ ، فیلتر ، اورینگ ، فشار شکن و سیم کشی می باشد.

محل پمپ بنزین سانتافه هیوندا در زیر صندلی عقب سمت راننده می باشد و برای این کار لازم است صندلی کاملا باز شود و برداشته شود.

کارفیکسرمتخصص در خودروهای وارداتی بهترین تعمیرگاه تهران در زمینه مکانیکی ، جلوبندی ، عقب بندی ، برق و الکترونیک و کارشناسی فنی خودروهای هیوندای ، کیا ، تویوتا و لکسوس می باشد.برای فهمیدن اطلاعات بیشتر راجع به خدمات کارفیکسر به نمایندگی هیوندای رجوع کنید.

تیم  carfixer متخصص در خودروهای وارداتی بهترین تعمیرگاه تهران در زمینه مکانیکی ، جلوبندی ، عقب بندی ، برق و الکترونیک و کارشناسی فنی خودروهای هیوندای ، کیا ، تویوتا و لکسوس می باشد.در را می توانید ببینید.  برای اطلاعات بیشتر به شکل۴:تعمیرگاه تخصصی هیوندای مراجعه کنید.

شکل ۴:تعمیرگاه تخصصی هیوندای

تعمیرگاه کارفیکسر ارائه دهنده ی بهترین خدمات و بالاترین کیفیت در کمترین زمان

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمدرضا
2 سال‌ قبل

سلام طی ۶ماه سه بار مغزی پمپ بنزین سانتافه ۲۰۰۹تعویص کردم متاسفانه فقط یک ماه کار میکنن علت چیست

2
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx