تعمیرگاه تخصصی تویوتا و ۵ نکته تعمیر جلوبندی کمری به #صورت حرفه ای!

تعمیرگاه تویوتا | تعمیرگاه تخصصی تویوتا | تعمیرگاه کارفیکسر | carfixer | تعمیر جلوبندی کمری

عنوانتعمیرگاه فوق حرفه ای تویوتا
دپارتماناوج شید
نویستدهحامد صانعی پور
زمان مطالعه۱۱ دقیقه
تعداد کلمات۱۰۶۱

 

فهرست مطالب من:

تعمیرات جلوبندی و سیستم تعلیق تویوتا کمری در تعمیرگاه حرفه ای تویوتا کارفیکسر.

۱-تنظیم نبودن شاسی به چه دلایلی می تونه اتفاق بیوفته؟؟؟

۲-تشخیص عیوب بودن ( عیب داشتن و یا خرابی ) هر یک از قطعات ماشین…

۳-تعمیرگاه تخصصی تویوتا  در زمینه خوردو هایی مثل کمری…

۴-تعمیر و بررسی جعبه فرمان و سرویس جعبه در تعمیرگاه تخصصی کارفیکسر:

۵-درباره شرکت تویوتا بیشتر بدونید و در این زمنیه اطلاعات بیشتری کسب کنید..

 

شکل های من:

شکل ۱تعمیر جلوبندی تویوتا کمری

شکل ۲تعمیرات جلوبندی کمری

شکل ۳تعمیرگاه حرفه ای تویوتا ( تعمیر سیستم تعلیق )

 

تعمیرات جلوبندی و سیستم تعلیق تویوتا کمری در تعمیرگاه تویوتا کارفیکسر.

در ابتدا باید بگم ک تویوتا یک شرکت ماشین سازی و یا car maker هستش. ک زبون زد عام و خاص هستش. ( carfixer ) ک در این کار از قطعات بسیار درجه یک و مرغوب استفاده میشه. کمری، کرولا، پریوس، رافورد  و … از این برند هستند. ک این اسم ها برای ماشین باز ها خیلی خیلی اشنا بوده. ( تعمیرگاه تخصصی تویوتا ) نامی بودن این شرکت رو می تونیم بگیم ک مدیون سیستم مدیریتی فوق العاده هستش. تعمیرگاه کارفیکسر اینجاست در خدمت شما و تمامی خدمات تویوتا و تمامی ودرو ها رو به شما ارئه می ده. ( تعمیرگاه تویوتا )

در مورد جلوبندی کمری مشکلی که اکثر راننده های این خودرو دارند میزان نشدن فرمان است ، و با هر بار میزان کردن فرمان مشکل کشیدن خودرو به یک سمت حل نمیشود. این نوع مشکل به جلوبندی زاویه چرخ ها بوش های طبق و توپی سر کمک مربوط می شود. برای دیدن اطلاعات بیشتر به شکل ۱تعمیر جلوبندی تویوتا کمری دقت کنید…

شکل ۱تعمیر جلوبندی تویوتا کمری

۱-تنظیم نبودن شاسی به چه دلایلی می تونه اتفاق بیوفته؟؟؟

تنظیم نبودن شاسی خودرو در اثر تصادف از دلایل دیگر کشیدن فرمان به یک سمت می باشد ، و این تنظیم نبودن باعث اسطحلاک بیشتر در قطعات جلوبندی میشود. ( تعمیرگاه تویوتا) به شکل ۲تعمیرات جلوبندی کمری دقت کنید…

شکل ۲تعمیرات جلوبندی کمری

۲-تشخیص عیوب بودن ( عیب داشتن و یا خرابی ) هر یک از قطعات ماشین…

نکته ایی که باید به آن دقت داشته باشید برای تشخیص دقیق معیوب بودن هر یک از قطعات جلوبندی و عقب بندی کمری لازم است تمام قطعات مانند سیبک فرمان ، ققری فرمان ، سیبک طبق ، بوش طبق ، موجگیر ، کمک فنر ، لاستیک چاکدار و …  باز شود و با دقت مورد بررسی قرار گیرد. ( تعمیرگاه تویوتا )

۳-تعمیرگاه تخصصی تویوتا  در زمینه خوردو هایی مثل کمری…

تعمیرگاه کارفیکسر، شرکتی هستش ک افراد متخصص برای هر خودرو را داراهستش. ( تعمیرگاه تخصصی تویوتا ) و در این شرکت نامی ما از بروز ترین ابزار، برای تعمیر خودرو های #لوکس شما به کار میگیریم. از اونجایی ک این خودرو های وارداتی بسیار گرانبها و برای صاحبان خود. بسیار ارزشمند هستند، ما از با تجربه ترین ها. در carfixer استفاده می کنیم. چرا ک این خودرو های وارداتی بسیار حساس و قطعات اون در این مدت زمان تحریم های حاکم برکشور ایران، کمیاب هستند. ( تعمیرگاه تویوتا ۹ جلو بندی، زیرو بند و تعنیرات موتور و تنظیمات مربوط به این قسمت و تمام کارهایی ک باید برای این ماشین #وارداتی استفاده بشه. رو میتونید در این شرکت انتخاب کنید. برای این کار می تونید با شماره هایی ک در بالا هستش تماس بگیرید. و برای ماشینتون تایم بگذارید و به خودروی خودتون برسید.

برای دونستن اطلاعات بیشتر می تونید به شکل ۳تعمیرگاه تویوتا ( تعمیر سیستم تعلیق ) برید.

۴-تعمیر و بررسی جعبه فرمان و سرویس جعبه در کارفیکسر:

۳تعمیرگاه تویوتا ( تعمیر سیستم تعلیق )

-دلایلی ک به ما میفهمونه جعبه فرمان ماشین خراب هستش و نیاز به تعمییر داره..

+صدا های عجیب و غریبی ک از جعبه فرمان بیرون میاد ( تعمیرگاه تویوتا ) میتونه اولین مورد ما باشه.

+دومین دلیلی ک میتونم بگم ( تعمیرگاه تخصصی تویوتا )  خدمت شما سفتی غربیلک فرمان خودروی شماست، ک بسیار ازار دهنده هستش.

+لق شدگی جعبه فرمون ما ک دلیل سوم هستش و خیلی اشکارا هستش.

شاید سوالی برای شما پیش بیاد، ( تعمیرگاه تویوتا ) البته از اونجایی ک خیلی ها میدونن ولی در اینجا نیاز هست ک بار دیگه باز گو بشه.

حال سوال اینجاست. جعبه فرمون چیه؟؟ و یا غربیلک چیه؟؟ و یا هر سوال دیگه در رابطه با جعبه فرمان ک ممکنه براتون پیش بیاد. در ادامه کارفیکسر به شما عزیزان جواب میده و میگه چطوری این عیوب رو باید از بین ببرید. ( تعمیرگاه تخصصی تویوتا ) جعبه فرمون، سیستمی هستش ک تایر ها و یا همان چرخ ها رو کنترول میکنه. و تحت فرمون شما قرار میده. تا به راحتی بتونین ماشین رو به هر طرف ک میخواهید بچرخونید. اما همین جعبه فرمانی ک کار شما رو راحت می کنه. همان طور ک در بالا گفتیم، به راحتی دچار مشکل بشه. در اخر شما رو بیشتر با این شرکت خاجی و #لاکچری آشنا می کنیم.

۵-درباره شرکت تویوتا بیشتر بدونید و در این زمنیه اطلاعات بیشتری کسب کنید..

این شرکت یعنی تویوتا ساخته و تاسیس شده به دست مردم ژاپنی هستش. ( تعمیرگاه تخصصی تویوتا ) ک بر خلاف محلی ک اسمش به اجناس درجه دو معروف هستش. از لحاظ خودرویی و ماشین سازی carmaker از صنعت بسیار با کیفیتی برخوردارند. ک سر تا سر جهان رو در حیطه کاری خودشون دارند. اسم این شرکت به ژاپنی #トヨタオートモーティブカンパニー هستش. ک در فرهنگ این کشور #Toyo به معنای فراوانی هستش و کلمه #ta به معنای برنج است. ک برای مردم ژاپنی فراوانی برنج رو، ثروت می دونند. ( تعمیرگاه تخصصی تویوتا ) و در کل این اسم بیشتر مفهوم ثروت داره. ( تعمیرگاه تویوتا ) ک به نظرم اسم جالبی هستش. اگر دقت کنید در لوگوی این شکرت یک مرد گاو چران رو میبینید. اما این شکل ظاهری اونه و معنای درونی این لوگو بیشتر مشتری مداری و تکنولوژی های روز هستش. ک به شدت در ماشین های خودش به کار برده.

در اخر نتیجه می گیریم ک برای تعمیر چنین ماشین های به روز و قیمتی. نباید هر جایی برین. و ما به شما تعمیرگاه کارفیکسر رو پیشنهاد می کنم. ک در کار خودش بهترینه. Carfixer در خدمت شما ( تعمیرگاه تخصصی تویوتا )…

official zlibrary domain z lib . Find free books

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx