تعمیرگاه تخصصی کیا و ۴ نکته در *زمان تعمیر پنل بخاری اپتیما!

تعمیرگاه کیا | تعمیرگاه تخصصی کیا | تعمیرگاه کارفیکسر | carfixer |  تعمیر پنل بخاری اپتیما

عنوانتعمیرگاه کیا
دپارتماناوج شید
نویسندهحامد صانعی پور
تعداد کلمات۹۹۵
زمان مطالعه۱۰ دقیقه

 

فهرست مطالب من:

تعمیر پنل بخاری اپتیما توسط بهترینه بهترین ها در  تعمیرگاه تخصصی کیا…!!!

۱-تعمیرگاه خودرو های #لاکچری در carfixer با بهترین نیرو ها…

۲-خرابی ایینه بغل برقی خودروهایی مثل اپتیما…

-تعمییرات ایینه بغل در شرکت کارفیکسر تعمیر کار خودرو های شما…

۳-#sunroof or #monroof چیه و چه کاربردی داره؟؟؟

 

گالری شکل های من:

شکل ۱تعمیرات تخصصی پنل تهویه مطبوع هیوندای و کیا بررسی IC و برد و کلیه مدارات الکترونیکی

شکل ۲تعمیر پنل بخاری کیا اپتیما

 

تعمیر پنل بخاری اپتیما توسط  بهترین ها در  تعمیرگاه تخصصی کیا…!!!

در بهمن ۲۸, ۱۳۹۸

تعمیر پنل بخاری و کولر ( پنل تهویه مطبوع ) انواع خودروهای هیوندای و کیا در تعمیرگاه تخصصی کارفیکسر:

علت کار نکردن کلید های روی پنل مانند کلید کم و زیاد کردن دما و کلید حالت اتوماتیک در این نوع پنل ها به صورت اصولی مورد بررسی قرار میگیرند. اما قبل از هر چیزی مقدمه ای در این باره یعنی تعمیرگاه کیا در carfixer برای خودرویی مثل #اپتیما-کیا موتورز. ک از بهترین های بازار هستش.  تعمیرگاه تخصصی کیا رو با ما تجربه کنید.

دلیل اصلی سوختن این پنل ها میتواد تغییرات در ولتاژ و آمپر باشد. در زیر بیشتر در مورد این خودروی خارق العاده صحبت می کنیم. اپتیما و یا optima در واقع از یک شرکت کره جنوبی هستش. ک بر خلاف و برعکس کشور سازنده اش. از کیفیت مرقوبی برخوردار هستش. و همین طور ک همه ما میدونیم #کره-جنوبی در صدر تکنولوژی هستش. و همیشه برای تمامی کارهایش از بروز ترین ها استفاده میشه. این خودرو های #لاکچری از اونجایی ک از زادگاه دوری می ایند ( کره جنوبی ). مصلمن به تعمیر کار های بسیار متخصص در این زمینه احتیاج دارند. تعمیرگاه کیا کارکشته ترین در این رشته هستش.

شکل ۱تعمیرات تخصصی پنل تهویه مطبوع هیوندای و کیا بررسی IC و برد و کلیه مدارات الکترونیکی

۱-تعمیرگاه خودرو های #لاکچری در carfixer با بهترین نیرو ها…

تعمیرگاه هیوندای و کیا کارفیکسر در خیابان آزادی یکی از بهترین و مجهزترین تعمیرگاه ها در غرب تهران میباشد. ک شما عزیزان می تونید از افراد با تجربه ای ک در این تعمیرگاه اماده ارئه خدمت به شما هستند. استفاده کنید، و این ما هستیم ک کیفیت کار خودمون رو به شما ضمانت می کنیم. از جمله خودرو هایی ک متخصصین ما درش خبره هستند، اپتیما کیا و یا همان #اپتیما ی ساده هستش. ک طبق قسمتی ک در بالا گفتیم. این ماشین به شدت خوش فرم و زیبا، ساخت دستان مردم کره جنوبی هستش. ک بسیار به  روز و پیشرفته هستش. در ایران این ماشین از محبوبیت خاصی بر خورداره. پس باید تعمیرگاه کیا های زیادی وجود داشته. تا بتونن جواب گوی این خودرو های دلبندتان باشن. تعمیرگاه کارفیکسر یکی از متخصصین در زمینه، تعمیرگاه تخصصی کیا هستش. ک از افراد ذبده در این کار استفاده می کنه.  تعمیرگاه تخصصی کیا به روز ترین در این حرفه.

تعمیرات تخصصی انواع آینه برقی ، صندلی برقی ، کلید شیشه بالابر و سانروف پذیرفته میشود. ک در زیر در مورد چند تا از این ها برای شما توضیحات مختصری می دیم. شما می تونید هر کدوم از خدمات رو در تعمیرگاه کیا داشته باشین.

۲-خرابی ایینه بغل برقی خودروهایی مثل اپتیما…

در ماشین هایی از جمله اپتیما ک اینه های برقی در اون ها استفاده شده، خرابی های زیادی دیده میشه. چرا ک گاهن به دلیل فاصله های کم بین خودرو ها و یا طول کم خیابون های کشورمون. ایینه های ماشین به ماشین گیر می کنه. و ممکنه به قول معروف تا شوند. (  تعمیرگاه تخصصی کیا ) ک خوب در ایینه های برقی جابجایی این ایینه ها به صورت دستی. کاری بسیار اشتباه هستش. چرا ک نحوه ی باز و بسته شدن این ایینه ها برقی هستش. و بسته شدن ناگهانی اون با تصادف کردن. میتونه سیم پیچی های داخل اون رو. به خرابی بکشه. ک اصلن نگران نباشید، تعمیرگاه کارفیکسر اینجاست تا به شما عزیزان دل کمک کنه. کارفیکسر بهترین در تعمیرگاه کیا.

-تعمییرات ایینه بغل در شرکت کارفیکسر تعمیر کار خودرو های شما…

اول از همه بهتره در مورد هزینه های این خسارات، یعنی خسارت به ایینه بغل اشاره کنیم. از اونجایی ک کشور عزیز تر از جانمون در تحریم های سختی به سر می بره. هزینه های این خسارت رو می تونم بگم. به ده ها میلیون می رسه. ک خوب برای کسانی ک این ماشین رو دارا هستند. مبلغ نا چیزی هستش. پس بهتره ک نهایت دقت رو در رانندگی داشته باشید. ک خدایی نا کرده با چنین ماشین هایی تصادف نکنید. حال به سراغ تعمییر این ایینه های گران قیمت میریم. تعمییر چنین قطعااتی رو باید به افراد متخصص سپرد. چرا ک بسیار حساس و شکستنی هستش. تعمیرگاه کیا و یا تعمیرگاه تخصصی کیا در کارفیکسر، جز بهترین ها هستند.ک شما می تونید با خال راحت ماشینتون رو بهشون بسپارید.

شکل ۲تعمیر پنل بخاری کیا اپتیما

۳-#sunroof or #monroof چیه و چه کاربردی در تعمیرگاه تخصصی کیا دارد؟

معنای کلمه رو اگر بخواین کاملن مشخصه و به معنای پشت بام خورشیدی و یا پشت بام ماه هستش. ولی در کل مفهوم دیگه ای داره. و یعنی سقفی ک نور خورشید ازش رد میشه. و در بیشتر مواقع باز و بسته میشه. فرق سانروف و مونروف اینکه اولی در بیشتر موقع شفاف هستش ولی دومی رنگی هستش. ک در صورت پیش امد و خرابی اون باید به تعمیرگاه کیا و به تعمیرگاه کارفیکسر مراجعه کنید. در این تعمیر گاه از متخصص ترین ها در تعمیرگاه تخصصی کیا استفاده میشه ک شما. عزیزای دل می تونید از خدمات ما استفاده کنید. سانروف های برقی و باز و بسته میشن. احتمال خرابی زیادی دارند. ک باز هم مشکلی نیست چون ما هستیم.

در اخر نتیجه گیری ک میتونیم بکنیم این هستش ک برای اتجام خدمات تعمیری چنین خودرو هایی لازم هستش ک. به افراد متخصصی مثل carfixer اعمال بشه. تا مبادا خبط و خطایی در چنین کار هایی ایجاد بشه. تعمیرگاه کیا در زمینه  تعمیرگاه تخصصی کیا در خدمت شما.

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx