نحوه اتصال تلفن با استفاده از بلوتوث در تویوتا

تعمیرگاه تویوتا | تعمیرگاه کارفیکسر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]تعمیرگاه تویوتا

اطلاعاتی درباره بلوتوث و Apple CarPlayو Android Auto در تویوتا

یکی از سیستم های موجود در تویوتا بلوتوث نام دارد. که اگر در کاربرد با این وسیله به مشکل برخورد کردید میتوانید به تعمیرگاه تویوتا بروید. این وسیله کمک می کند تا بتوانید تلفن خود را برای برقراری تماسهای بدون هندزفری و پخش مستقیم موسیقی یا پادکست متصل کنید. علاوه بر این ابزار هایی مثل Apple CarPlay و Android Auto – در بسیاری از خودروهای تویوتا موجود است.

لطفاً با تعمیرگاه تویوتا مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که این قابلیت در مدل تویوتای انتخابی شما موجود است.

نحوه اتصال تلفن با استفاده از بلوتوث در خودروی تویوتا

روند ساده متصل کردن تلفن،  با روشن کردن بلوتوث در تلفن هوشمند شما و قرار دادن آن در حالت جفت سازی شروع می شود.

در خودرو ، دکمه “تلفن” روی فرمان خودرو یا “ثبت تلفن” را روی صفحه لمسی فشار دهید. در برخی از مدل ها ، ممکن است مجبور شوید از طریق فهرست لمسی گزینه “Phone” را نیز انتخاب کنید. اگر خواستید یک دستگاه بلوتوث را ثبت کنید ، Yes یا Add را در صفحه نمایش لمسی انتخاب کنید. ۳۰ ثانیه منتظر بمانید تا لیستی از دستگاههای بلوتوث موجود در صفحه نمایش ظاهر شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”2584″ img_size=”full” onclick=”custom_link” img_link_target=”_blank” link=”https://carfixer.ir/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a7%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%ab-%d8%af%d8%b1/”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ادامه مطالب درباره نحوه اتصال کردن بلوتوث در تعمیرگاه تویوتا

با انتخاب تلفن از روی صفحه لمسی ، تلفن را از لیست انتخاب کنید. درخواست جفت شدن را در تلفن خود قبول کنید. فقط بررسی کنید که اعداد نمایش داده شده در هر دو صفحه مطابقت داشته باشند. در برخی از مدل ها ، ممکن است مجبور شوید پس از اتمام اتصال ، دکمه تایید را فشار دهید.

پس از آن  تلفن شما ثبت شده و به تویوتای شما متصل است. اکنون می توانید به صورت بی سیم موسیقی و پادکست را پخش کنید و با خیال راحت با هندزفری خود تماس برقرار کنید.

استفاده از Apple CarPlay و Android Autoدر خودروی تویوتا

Apple CarPlay و Android Auto شما را قادر می سازند تا از صفحه نمایش لمسی تویوتا برای دسترسی مستقیم به تلفن خود استفاده کنید. همچنین شما میتوانید با استفاده از کابل شارژ معمولی از اتصال سیمی آن استفاده نمایید.

  • ابتدا با قرار دادن کابل شارژ معمولی در تلفن و سوکت USB تویوتا شروع کنید.
  • . صفحه نمایش لمسی تویوتا از شما درخواست می کند Apple CarPlay یا Android Auto را فعال کنید.
  • برای تأیید اتصال ، دکمه تایید را روی صفحه لمسی فشار دهید. بعد ، صفحه نمایش تویوتا شما نمادهای برنامه سازگار را نشان می دهد.
  • به سادگی نماد برنامه را روی صفحه فشار دهید تا به آن دسترسی پیدا کنید.
  • اگر زمان کارایی با این سیستم به مشکل برخوردید میتوانید به تعمیرگاه تویوتا مراجعه نمایید.

مرجع: تعمیرگاه کارفیکسر (carfixer)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx