پمپ بنزین پرادو

تعمیرگاه تویوتا

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text el_class=”carfixer-table-padding”]

فهرست مطالب
پمپ بنزین خودرو پرادو در کجا و چه مسئولیتی دارد؟

نشانه های مشکل داشتن پمپ بنزین خودرو پرادو  :

از دیگر نشانه های مشکل داشتن پمپ بنزین و تعمیر در تعمیرگاه تویوتا

بقیه نشانه های اشکال پمپ بنزین و تعمیر در تعمیرگاه تخصصی تویوتا

آیا پرادو و لندکروز دو تا فیلتر بنزین دارند؟

آرشیو تعمیرات
شکل ۱: تعمیرگاه پرادو تویوتا

شکل ۲:باک تویوتا پرادو

شکل ۳:تعمیرگاه تخصصی تویوتا

شکل ۴:تعمیرگاه پرادو تویوتا

شکل ۵:سوکت پمپ بنزین ماشین پرادو

عنوانپمپ بنزین خودرو پرادو
نویسندهمریم سپیانی
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۱۴۹
مدت زمان مطالعه۱۰ دقیقه

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

تعمیرگاه تویوتا | تعمیرگاه تخصصی تویوتا | نمایندگی تویوتا | پمپ بنزین تویوتا پرادو | پمپ بنزین پرادو | تعمیرگاه کارفیکسر | carfixer

تعمیرگاه کارفیکسر تعمیرگاه معتبری برای ماشین های وارداتی است . تا اگر ماشینتان خراب شد و احتیاج به تعمیر داشت به نمایندگی های این ماشین مراجعه نکنید. در این تعمیرگاه، تعمیر پمپ بنزین تویوتا هایس، پمپ بنزین تویوتا کارینا، مغزی پمپ بنزین پرادو و دیگر پمپ های محصول تویوتا انجام می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پمپ بنزین خودرو پرادو در کجا و چه مسئولیتی دارد؟

با سالم بودن پمپ بنزین تویوتا ماشین نرم کار خواهد کرد. نحوه عملکرد پمپ بنزین به این صورت است که بنزین را از باک به موتور ماشین می فرستد. با وصل کردن کلید پمپ، پمپ شروع به کار می کند. البته باید فشار تنظیم فشار صورت گیرد تا احتراق لازمه ایجاد شود تا موتور کار کند. همه تست های لازم برای تنظیم فشار در تعمیرگاه تخصصی تویوتا صورت می گیرد. برای اطلاعات بیشتر به نمایندگی تویوتا رجوع فرمایید.

پمپ بنزین پرادو با عملکرد درست قادر است سوخت ماشین را با فشاری بین چهار تا شش بار به سیستم موتور ماشین هدایت کند. اگر فشار لازمه وجود نداشته باشد احتراق ایجاد نمی شود و در نتیجه پمپ بنزین تویوتا کارکرد درستی نخواهد داشت.  در ماشین های جدید موقع گشودن سوئیچ خودرو پمپ سوخت به صورت خودکار عمل می کند. و سوخت لازم واسه ی راه اندازی خودرو را به موتور می فرستد. باز و بست پمپ بنزین تویوتا پرادو شیش سیلندر و چهار سیلندر در تعمیرگاه پرادو carfixer. در شکل ۱ میتوانید تعمیرگاه پرادو تویوتا را مشاهده نمایید.

تعمیرگاه پرادو تویوتا
تعمیرگاه پرادو تویوتا

شکل ۱: تعمیرگاه پرادو تویوتا

نشانه های مشکل داشتن پمپ بنزین خودرو پرادو  :

  • اگر صداهای بلندی از باک بنزین شنیدید بدانید ایراد از پمپ بنزین است. تعمیرگاه کارفیکسر متخصص در تعمیر ماشین های وارداتی به شما کمک می کند. تا سریعا پمپ بنزین ماشین پرادوی خود را تعمیر کنید قبل از آنکه مجبور به تعویض این قطعه شوید.
  • از دیگر نشانه هایی که نشان می دهد اشکال از پمپ بنزین ماشین است. روشن نشدن خودرو می باشد. مواقع تولید احتراق، موتور به طور مستمر در حال فعالیت است. در طول زمان پمپ بنزین فرسوده می شود. در صورت فروسودگی پمپ بنزین، بنزین به صورت درست به موتور درست نمی رسد. و باعث درست عمل نکردن موتور ماشین و در نتیجه ریپ زدن ماشین می شود. در مواقع وخیم این احتمال هست که شما باید سوئیچ را چندین بار باز و بسته نمایید. برای اطلاعات بیشتر به شکل ۲ مراجعه کنید. در تعمیرگاه تویوتا میتوانید از خدمات آنها بهره مند شوید.
فیلتر بنزین پرادو
فیلتر بنزین پرادو

شکل ۲:باک تویوتا پرادو

از دیگر نشانه های مشکل داشتن پمپ بنزین و تعمیر در تعمیرگاه تویوتا

آیا برای باز کردن پمپ بنزین پرادو لازم است باک باز شود؟

  • از جمله عوامل دیگر که نشان دهنده خرابی پمپ بنزین تویوتا پرادو است. می توان به کاهش قدرت و شتاب ماشین و زیاد شدن مصرف بنزین اشاره کرد. از مسئولیت های پمپ بنزین ایجاد نیروی محرکه موتور ماشین است. در صورت هر نوع اشکال در داخل پمپ سبب کم شدن راندمان موتور می شود.  از دیگر مشکلات یک پمپ فرسوده می توان به مشکلات کم شدن شتاب، زیاد شدن مصرف سوخت و سوخت ناقص و خفه کردن ماشین اشاره کرد. در carfixer  همه موارد تست و عیب یابی ماشین انجام می شود و در اسرع وقت ماشین به شما تحویل داده می شود.
  • در موقعی که پمپ به صورت کامل خراب شود در این موقع سوخت لازم به موتور نمی رسد. و احتراق کافی ایجاد نمی شود و ماشین روشن نخواهد شد. علت آن نبود سوخت لازمه است . در این حالت ماشین استارت می خورد اما روشن نمی شود. در نمایندگی تویوتا اطلاعات بیشتری می توانید دریافت کنید.
  • با استارت زدن ماشین، پمپ بنزین تویوتا هنگام کار صدایی شبیه به وینگ دارد. اگر این صدا به گوش نرسید بدانید پمپ بنزین مشکل دارد. چه دلایلی باعث میشود که مغزی پمپ بنزین تویوتا پرادو بسوزد؟ به همه این سوالات شما جواب خواهیم داد. فقط صبر کنید و با ما همراه باشید. در شکل ۳:تعمیرگاه تخصصی تویوتا نمایی از فیلتر بنزین پرادو را می بینید.
باک تویوتا پرادو
باک تویوتا پرادو

شکل ۳:تعمیرگاه تخصصی تویوتا

بقیه نشانه های اشکال پمپ بنزین و تعمیر در تعمیرگاه تخصصی تویوتا

۶-  با ریپ زدن ماشین در سرعت ثابت در حین رانندگی موتور دیگر نمی تواند سرعت ثابت را حفظ کند. در این صورت ماشین می ایستد که این نشان دهنده فراهم نشدن بنزین لازمه است. این مشکل را بسیار جدی بگسیرید چون خیلی خطرناک است. و سبب منحرف شدن و از دست دادن کنترل ماشین خواهد شد. و دیگر ماشین شتاب نمی گیرد.

۷- افزایش شتاب ناگهانی خودرو

مهم ترین دلایل خراب شدن پمپ بنزین تویوتا پرادو رانندگی با مقدار سوخت کم باعث می شود تا احتمال داغ شدن پمپ بنزین و خراب شدن آن بالا رود و در نتیجه هزینه های بیش تری از به موقع بنزین زدن را روی دست شما بگذارد. این حالت در زمانی رخ می دهد که پمپ سوخت پرادو یک دفعه ای مقدار زیادی بنزین را به موتور می فرستد. برای داشتن اطلاعات بیشتر به شکل ۴ مراجعه کنید.

سوکت پمپ بنزین پرادو
سوکت پمپ بنزین پرادو

شکل ۴:تعمیرگاه پرادو تویوتا

آیا پرادو و لندکروز دو تا فیلتر بنزین دارند؟

جواب تمام سوالات شما در کارفیکسر

برخی بر این باورند که پرادو یک فیلتر بنزین هم در باک بر روی پمپ بنزین دارد باید بگم که اینطور نیست و فقط مغزی و نشان دهنده مقدار بنزین در باک است و فیلتر بنزین پرادو در جلوی موتور و پشت باطری است.

برای تعویض پمپ بنزین پرادو لازم هستش که باک کاملا باز شود و حتما باید باک خالی باشد چرا که پیچ تخلیه بنزین به دلیل پلاستیکی بودن باک در آن وجود ندارد. Carfixer تمام نکات لازم در تخلیه باک را انجام می دهد و به راحتی تعویض پمپ را انجام می دهد. در نمایندگی تویوتا هر آنچه بخواهید را می توانید درباره آن بخوانید.

از داخل اتاق دریچه کوچک برای جدا کردن سوکت پمپ بنزین زیر صندلی وجود دارد نمایی از باک باز شده در عکس زیر مشاهده میکنید که سوکت و دریچه کاملا مشخص هستند

دلایلی که پمپ بنزین پرادو میسوزد یکی دیر به دیر عوض کردن فیلتر بنزین و دیگری جرم گرفتن داخل باک است پس بهتره پس از باز کردن باک داخل آن کاملا شسته شود تا جرم داخل باک از بین برود. برای اطلاعات بیشتر به شکل ۵ را مراجعه کنید.

پمپ بنزین پرادو
پمپ بنزین پرادو

شکل ۵:سوکت پمپ بنزین ماشین پرادو

تعمیرگاه کارفیکسر ارائه دهنده ی بهترین خدمات و بالاترین کیفیت در کمترین زمان

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عظیم
1 سال قبل

باک هایلوکس هم هواگیری میخواد

عظیم
1 سال قبل

سلام هایلوکس ۲۰۱۷باک اوردم زیر پمپ بنزین تعویض کنم یه پمپ پژو گذاشتم استارت زدم ماشین اوکی روشن شد کار کرد ولی باک بستم ماشین یه روشن شد خاموش شد خفه شد کویل ۲و۳ جرقه نداشتم آخرش بخیالش شدم

3
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx