باز و بست داشبورد النترا

تعمیرگاه هیوندای | تعمیرگاه تخصصی هیوندای
چکیده مطالب:
آیا برای تعویض رادیاتور بخاری النترا نیاز به باز کردن داشبورد است؟
بنابراین ابتدا داشبورد و محل جای گیریش را معرفی میکنیم.

تعویض رادیاتور بخاری هیوندای النترا وباز کردن اصولی داشبورد

توضیحات جامع و کامل در مورد خودروی هیوندای النترا

فهرست تصاویر
شکل ۱ تعمیرگاه تخصصی هیوندایشکل ۲ باز شده ی سر دنده و کنسول وسط

شکل ۳ تعمیرگاه هیوندای

عنوانباز و بسته کردن داشبورد النترا
نویسندهعلی صبور
دپارتمانکارفیکسر
تعداد کلمات۱۰۶۲ کلمه
زمان مطالعهتقریبا ۱۰ دقیقه و ۳۰ ثانیه

باز و بست داشبورد النترا  | تعمیرگاه هیوندای | تعمیرگاه تخصصی هیوندای | کارفیکسر |

انجام کلیه خدمات هیوندای النترا شامل : تعمیر موتور هیوندای النترا ، تنظیم موتور هیوندای النترا ، تعویض روغن موتور و گیربکس ، تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای النترا و خدمات برق در تعمیرگاه هیوندای کارفیکسر

نشانه های خرابی رادیاتور بخاری هیوندای النترا چیست؟

۱-خوب گرم نکردن داخل کابین خودرو و سرد وگرم بودن دریچه های بخاری

۲- نشتی آب در داخل کابین خودرو و کم شدن مایع خنک کن خودرو

باز کردن اصولی داشبورد هیوندای النترا

محل قرار گیری رادیاتور بخاری هیوندای النترا

رادیاتور بخاری النترا داخل اواپراتور در وسط داشبورد قرار دارد که راه دست رسی به آن را ممکن می سازد.

آیا برای تعویض رادیاتور بخاری النترا نیاز به باز کردن داشبورد است؟

برخی تعمیر کار ها برای تعویض رادیاتور بخاری النترا داشبورد را به طور کامل باز میکنند که البته در شاپ منوال هیوندای  (gds) باید داشبورد کامل باز شود. اما راه کارهایی هم برای تعویض رادیاتور بخاری بدون باز کردن کامل داشبورد وجود دارد. که سعی کارکنان تعمیرگاه تخصصی هیوندای به کار گیری بیشتر این راهکارها میباشد.

نحوه باز کردن سر دنده و کنسول وسط النترا

شکل ۳ تعمیرگاه هیوندای

نحوه باز کردن سر دنده (شیفتر دنده) هیوندای النترا

تعویض رادیاتور بخاری هیوندای النترا وباز کردن اصولی داشبورد

نکته مهم در باز و بست داشبورد دقت بالا در باز کردن قطعات است چرا که متریال دریچه های تهویه مطبوع  و دسته دنده بسیار ظریف و شکننده هستند و حتما باید اصولی باز شوند. تعمیرگاه هیوندای از تعمیرگاه هایی با سابقه‌ی درخشان.

نحوه باز کردن سر دنده و کنسول وسط النترا را به Carfixer بسپارید.

تعمیرگاه کارفیکسر ارائه بهترین خدمات تعمیراتی در غرب تهران (خیابان آزادی) میباشد.

تعمیرگاه هیوندای و کیا کارفیکسر ارائه بهترین خدمات تعمیراتی در غرب تهران (خیابان آزادی) میباشد.

تعمیرگاه هیوندای داشبورد با بیان مشابه Dashboard در زبان انگلیسی را بخشی از اتومبیل معرفی میکند. که به عنوان نقطه مرکزیت نظارت کارکرد خودرو به حساب می اید. که در درون کابین و زیر شیشه‌ی پنجره جلویی خودرو جای گرفته است. در این قسمت از اتومبیل شاهد فرمان، محاسبه گر سرعت و لوازم صوتی می باشیم. تعمیرگاه تخصصی هیوندای با تعمیرکارانی خبره برای خودروهای شما.

النترا و ویژگی هایی که به آن برتری داده در تعمیرگاه تخصصی هیوندای

به گفته ی تعمیرکاران تعمیرگاه هیوندای Carfixer یکی از اتومبیل‌های کره‌ای که به بیشترین فروش در بازارگاه بین المللی رسیده است. النترا از کمپانی خودروسازی هیوندای میباشد. مدل های مختلفی از این خودرو ساخته شده و در بازار ارائه شده است. خودرویی که به بازار ایران وارد شده نمونه استانداردی از مدل های ارائه شده این شرکت است. پیشرانه خودروی به ایران وارد شده ۲ لیتری بوده و انتها و حداکثر توانش ۱۴۷ اسب بخار میباشد.

۶۲۰۰ دور دقیقه، دور موتوری است. که محصول این مقدار اسب بخار است که تعمیرگاه کارفیکسر خدمات در این زمینه نیز ارائه میکند. ۱۷۹ نیوتن متر نیز بالا ترین گشتاوری خواهد بود که در این مدل از النترا دیده میشود. که در صورت بروز مشکل تعمیرگاه هیوندای همراه شما خواهد بود. با توجه به تمام گفته‌های تعمیرگاه تخصصی هیوندای و کمتر بودن هزینه خرید این مدل نسبت به مدل‌های دیگر النترا. مقدار خرید و فروش النترای استاندارد در بازارگاه بین المللی قابل توجه و خوب است. در شکل ۱ نمونه ای داشبورد خودروی هیوندای را مشاهده میکنید.

چه چیز در ظاهر، این خودرو را با دیگر مدل ها متمایز میدارد؟

چیزی که مبرهن و محرز به چشم می اید، این است. که النترا در قیاس با مدل پیشین خود با شمایلی تماما مغایر و متمایز در بازار ارائه شده است. اگر از جبهه کناری به خودرو بنگریم، کاملا متوجه قالب اسپرت النترا خواهیم شد.  با این زاویه دید علاوه بر لامپ‌های اصلی و چراغ‌های عقب گوشه‌های مرتبط با چراغ‌های مه شکن واقع در سپر جلو، فرم خاص خوده سپر و در پوش عقب هم به خوبی مشاهده می شود.

نظر بیمه ایمنی یا IIHS درباره ماشین های هیوندای چیست؟

IIHS یا سازمان بیمه ایمنی بزرگ راه های USA با اهمیت ترین بنیادی است که النترای هیوندای ۲۰۱۸ را تست کرده. و این خودرو توانسته از این ازمون سربلند بیرون بیاید. النترای ۲۰۱۸ با کسب بیشترین امتیاز لازم در زمینه مهندسی بدنه ، کابین و اجزا خودرو، در رتبه‌ی تماما  ایمن یا TOP SAFETY PICK شناخته و معرفی شد. تعمیرگاه هیوندای ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات فنی خودرو.

قابل توجه و هیجان انگیز است که اگاه باشید تیراژ توربوشارژ ۱.۴ لیتری به نام النترا اکو. برعکس توان کمتری که نسبت به مدل ۲ لیتری دارد. بنا به گفته‌ی تعمیرگاه تخصصی هیوندای به خاطر کارکرد فنی قوی و بهتر و دیگر پوئن‌های مثبتی که شامل میشود. در بازارهای بین المللی ارزش بیشتری از لحاظ قیمت دارد. این اتومبیل توان ۱۲۸ اسب بخار در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه. و گشتاوری معادل ۲۱۱ نیوتن متر از دور موتور ۱۴۰۰ دور بر دقیقه عرضه می دارد. در شکل ۲ نحوه باز کردن سردنده و کنسول وسط خودروی النترا را میبینید.

با عنایت به وجود اینترکولر تعمیرگاه هیوندای درجوار توربو شارژر و گشتاور زیاد، که از دورهای کم پیشرانه مهیا میشود. Carfixer بیان کردکه مقدار مصرفی سوخت مدل استاندارد به مراتب از مدل ۲ لیتری کمتر می باشد. به این صورت که به طور میانگین ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلو متر میسوزاند.  باز کردن اصولی داشبورد النترا برای تعمیر پوسته و تعمیر اواپراتور در تعمیرگاه کارفیکسر.

از قابل توجه ترین و فریبنده ترین نمونه های اتومبیل های النترای هیوندای، النترای اسپرت میباشد. که با ویژگی های بیرونی نظیر  رینگ های چند تیغه‌ای ۱۷ اینچ. و سپر مخصوص به خود النترای اسپرت از دیگر مدل ها متمایز بوده و متفاوت دیده میشود.

۶خصوصیات قدرتی النترای اسپرت در تعمیرگاه هیوندای به این صورت است که:

  1. گشتاوری با قدرت ۲۶۵ نیوتن متر
  2. دور موتوری با ۱۵۰۰ دور بر دقیقه
  3. پیشرانه ای ۱.۶ لیتری تجهیز شده به توربوشارژ و اینترکولر
  4. میانگین مصرفی سوخت این خودرو ۹.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  5. قدرت ۲۰۰ اسب بخار در تعمیرگاه تخصصی هیوندای
  6. گیربکس ۷ سرعته دارای خصوصیت اتوماتیک بودن، ۲ کلاچه همراه با پدال شیفت دهنده پشت فرمان. یا جعبه دنده ی سرعته دستی که میتوان به صورت جداگانه ان را تهیه کرد.

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx