تنظیم ارتفاع لندکروز

تعمیر انواع سیستم های تنظیم ارتفاع مکانیزم های مختلف اعم از سیستم بادی (پنوماتیکی) و روغنی (هیدرولیکی) در تعمیرگاه تویوتا و لکسوس کارفیکسر.

در مورد سیستم تنظیم ارتفاع تویوتا لندکروز V8 روغنی هیدرولیکی توضیحاتی خدمت دوستان ارائه میدهیم:

برای مشاهده بخش تنظیم موتور لندکروز و تعمیرات تخصصی برق لندکروز می توانید به لینک تعمیرگاه لندکروز مراجعه کنید

در ابتدا این نکته قابل ذکر است سیستم های تنظیم ارتفاع کنونی شامل دو مکانیزم بادی (پنوماتیکی) و هیدرولیکی می باشند که در تمام خودروهای کمپانی تویوتا با توجه به سال ساخت خودرو هر دو مکانیزم وجود دارد که در مدل های اخیر مکانیزم بادی بیشتر مورد استفاده طراحان کمپانی تویوتا قرار گرفته است.

سیستم تنظیم ارتفاع هیدرولیکی با سیال روغن کارکرده و تجهیزاتی از قبیل پمپ AHC ، شیر تقسیم ، گوی کمک های روغنی و مجموع مدارات انتقال دهنده سیال در این سیستم مورد استفاده قرار گرفته شده است.

کالیبراسیون تنظیم ارتفاع لندکروز

از اصلی ترین قطعاتی که عموما در زمان خرابی مورد بررسی قرار میگیرند :

۱- یونیت ها و سیم کشی ها

بررسی یونیت ها تنظیم ارتفاع

2 – پمپ AHC (که از دو قسمت روتور و مغزی پمپ تکیل شده است)

تعمیر پمپ AHC تنظیم ارتفاع

3 – شیر برقی و مدارات انتقال سیال

۴ – سنسور تنظیم ارتفاع ( عموما با کالیبراسیون بر طرف می شود )

تیم تخصصی کارفیکسر با در اختیار داشتن نقشه های تخصصی تعمیراتی مورد تایید کمپانی تویوتا اقدام به بررسی ، تشخیص ، رفع ایراد سیستم تنظیم ارتفاع می کند.

 

 

betsforcrypto.com

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx