نحوه تعویض پمپ بنزین و فیلتر بنزین کیا اسپرتیج

تعمیرگاه کیا | تعمیرگاه تخصصی کیا | تعمیرگاه کارفیکسر | carfixer | پمپ بنزین اسپرتیج

عنوانپمپ بنزین اسپرتیج
نویسندهعلی صبور
دپارتمانکارفیکسر
تعداد کلمات۹۶۳
مدت زمان مطالعه۱۰  دقیقه
فهرست عناوین:
مقدمه ای در مورد پمپ بنزین اسپرتیج در خودور کیامحل قرار گیری پمپ بنزین  در خودرو کیا اسپرتیج در تعمیرگاه کیا

تفاوت  استفاده از فیلتر بنزین اورجینال با فیلترهای غیر اصلی

 

فهرست تصاویر:

شکل ۱تعمیر گاه کیا اسپرتیج ( تعویض فیلتر بنزین )

شکل ۲محل قرار گیری پمپ بنزین کیا اسپرتیج تعمیرگاه تخصصی کیا

شکل ۳پمپ بنزین کیا اسپرتیج و تعویض فیلتر بنزین

شکل ۱تعمیر گاه کیا اسپرتیج ( تعویض فیلتر بنزین )

تفاوت  استفاده از فیلتر بنزین اورجینال با فیلترهای غیر اصلی

استفاده از فیلتر غیر اورجینال باعث فشار آوردن به پمپ بنزین در دراز مدت می شود. که این امر یکی از دلایل سوختن پمپ بنزین میشود. نشانه فیلتر غیر اورجینال خودرو در امدن از حالت تک استارت است و خودوربا چند استارت روشن می شود. تعمیرگاه کیا با داشتن قطعات اورجینال  بهترین قطعات مصرفی  را به شما عرضه می کنند.

بکاربردن فیلتراورجینال و اصلی  میتواند باعث کارکرد بهتر اتومبیل شما شود.  فیلتر های اورجینال را از تعمیرگاه تخصصی کیا تهیه فرمایید. وجود ناخالصی بنزین در تانکرهای حمل بنزین و مخزن های پمپ بنزین ها میتواند صدمه به موتور خودور وارد کند. در شکل ۳پمپ بنزین کیا اسپرتیج و تعویض فیلتر بنزین میتوان نمونه ای از فیلتر را مشاهده کرد. داشتن مهارت در نحوه باز و بست پمپ بنزین کیا اسپرتیج مدل ۲۰۱۳ به بالا در تعمیرگاه کیا  تعمیرگاه کارفیکسر تهران. برای تعویض فیلتر بنزین و صافی بنزین خودوری خود با بهترین قطعات اورجینال به تعمیرگاه  carfixer اعتماد کنید.

از مضرات فیلتر های تقلبی وارد شدن گرد و غبار به انژکتور، وجود رسوب در سوخت رسانی میتوان نام برد.  فشار به پمپ بنزین، کارکرد نادرست موتورو اختلال در روشن شدن اتومیبل از دیگر مضرات ان است. تعویض انواع فیلتر در تعمیرگاه تخصصی کیا  با بکار بردن قطعات اورجینال.

شکل ۳پمپ بنزین کیا اسپرتیج و تعویض فیلتر بنزین

محل قرار گیری پمپ بنزین  در خودرو کیا اسپرتیج

محل قرار گیری پمپ بنزین اسپرتیج در زیر صندلی عقب است. برای تعویض آن نیازی نیست صندلی کامل جدا شود و  جداکردن فقط نشیمنگاه کافی است. شکل ۲محل قرار گیری پمپ بنزین کیا اسپرتیج را به شما نشان میدهد.

شکل ۲محل قرار گیری پمپ بنزین کیا اسپرتیج

سوالی در مورد سوخت مصرفی خودور کیا

آیا استفاده از اکتان در این نوع خودرو  کیا درست است؟

در کیا اسپرتیج هر ۲ باک بنزین که زده می شود بهتر است باک سوم را اکتان بریزید. البته اکتان معتبر که دارای استاندارد های لازم باشد. استفاده از اکتان های تقلبی کاملا برای خودرو کیا مضراست. باعث خرابی در سیستم سوخت رسانی به ویژه سوزن ها می شود. تعمیرگاه کیا بهترین مشاوره در تعمیرات خودور.

مقدمه ای در مورد پمپ بنزین اسپرتیج در خودور کیا

نمیتوان از نکته گذشت که خودورهای کیا یکی از کم مصرف ترین اتومیبل های دنیا در مصرف سوخت است. با توجه به کم مصرف بودن باید نکاتی را برای استفاده بهینه از سوخت رعایت کنیم. تعمیرگاه کیا بهترین تعمیرگاه در عیب یابی و تعمیرات پمپ بنزین اسپرتیج خودورهای کیا.

یکی از این موارد تعویض هر چند وقت یکبار فیلتر هاست. تعویض فیلتر های خود را به تعمیرگاه تخصصی کیا بسپارید. فیلترها وظیفه گرفتن ناخالصی های سوخت مانند گرد وغبار، زنگ زدگی هستند. سوختی که مصرف می شود باید عاری از هرگونه ناخالصی باشد. داشتن ناخالصی در سوخت باعث اسیب دیدن انژکتورهای سوخت و موتورمی شود.

از دیگر نکات اجتناب ازتکنیک های تهاجمی در رانندگی است. اگر میخواهید بنزین کمتری از دست بدهید باید سرعت رانندگی خود را کمتر کنید. اجتناب در شتاب گیری میتواند تا ۳۳ درصد در مصرف سوخت صرفه جویی کند. تعمیرگاه تخصصی کیا بهترین در تعمیرات خودور.

شتاب کمتر باعث کاهش در هزینه های تعویض ترمز، لاستیک ها نیز می شود. تعمیرگاه کیا تعویض حرفه ای فیلتر  خودرو را انجام میدهد. داشتن سرعت ۱۰ کیلومتربیش از حد مجاز در بزرگراه ها باعث افزایش ۱۵ درصدی سوخت شما می شود.

بستن بار روی در مسافرت ها  سقف ماشین میتواند مقاومت در برابر باد ایجاد کند. بیرون اوردن  پرچم های تیم ورزشی مورد علاقه شما  از پنجره یا سقف میتواند مقاومت در برابر باد ایجاد کند. به ویژه در سرعت های بالا میتواند باعث سوختن بیش از حد سوخت شما شود. شکل ۱تعمیرگاه کیا اسپرتیج ( تعویض فیلتر بنزین )  را به شما نشان میدهد. تعمیرگاه تخصصی کیا تعویض حرفه ای انواع پمپ بنزین خودرو را انجام می دهند.

همیشه به یاد داشته باشید پس از بنزین زدن درپوش پمپ بنزین را محکم ببندید. این کار مانع  از تبخیر شدن بنزین می شود. صبح زود یا عصر ها پمپ بنزین بروید تا میزان بنزینی که در اثر تبخیر از دست میدهید کمتر باشد. Carfixer تعمیرگاهی برای عیب یابی انواع خودور.

پمپ بنزین اسپورتیج مسئولیت سوخت رسانی از باک به موتور خودور را دارد. با خراب شدن آن نحوه  تعویض  کردن ان بستگی به مدل خودرو دارد. همه موتورها و قطعات خودور بطور مستقیم و غیر مستقیم با سوخت خودور در ارتباط هستند. عیب یابی تخصصی خودور را به تعمیرگاه کارفیکسر بسپارید.  بدون سوخت خودور حرکت نمیکند. با پرشدن مخزن سوخت و رسیدن سوخت به موتور شمعها شروع به جزقه زنی میکنند و موتور روشن می شود.  تعمیرات تخصصی خودرو کیا در تعمیرگاه تخصصی کیا  بهترین تعمیرکار در عیب یابی و تعمیرات.

در خودورهای قدیمی پمپ سوخت مکانیکی  مورد استفاده قرار می گرفت.  اما خودروهای امروزی به علت بالا رفتن فشار برای پمپاژ سوخت از پمپ های برقی استفاده می شود. این پمپ ها پتانسیل خود را از باطری خودور دریافت می کنند. تعمیرگاه کیا با تعویض حرفه ای انواع پمپ بنزین خودور در خدمت شما می باشد.

باز کردن پمپ و بازدید اورینگ های از اهمیت زیادی برخوردار است.  درست کارنکردن اورینگ ها باعث کاهش فشار بنزین در سیستم سوخت رسانی میشود.

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx