تعمیرگاه تخصصی لکسوس

این خودرو در سال ۱۹۸۹ در ایلات متحده آمریکا تحت مدیریت شرکت تویوتا راه اندازی شد و تا کنون توانسته رقیب خوبی برای خودرو های آلمانی باشد.

به دنبال بهترین تعمیرگاه تخصصی لکسوس در تهران هستید؟

تیم تخصصی تعمیرگاه کارفیکسر با بهره گیری از افراد مجرب و کارآزموده و همچنین با استفاده از تجهیزات روز دنیا و داشتن سابقه ی طولانی در امر تعمیرات خودروهای لکسوس بهترین خدمات را در زمینه تعمیر تخصصی لکسوس به شما ارائه می دهد.


خدمات ما عبارتند از:

تعمیرات موتور و عیب یابی، برق تخصصی بررسی جز به جز سیم کشی، باز و بست اصولی داشبورد و ترمیم آن، دیاگ به روز، پیدا کردن صداهای جلوبندی و سیستم تعلیق.


در ادامه مطلب به صورت کامل در مورد خدمات تعمیرگاه تخصصی لکسوس کارفیکسر صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تاریخچه مختصر خودرو لکسوس


لکسوس یکی از محصولات لوکس شرکت خودروسازی تویوتا است. شرکت لکسوس در سال ۱۹۸۹ توسط مدیرعامل وقت تویوتا؛ ایجی تویودا در ایالات متحده آمریکا راه‌ اندازی شد. این خودرو خیلی زود توانست پای خود را به بازارهای بین المللی باز کند. امروز خودرو لکسوس در بیش از ۷۰ کشور جهان دارای نمایندگی است و در اکثر کشورهای دنیا طرفداران پر و پا قرصی دارد.
این خودرو تقریباً از سال ۲۰۰۸ به بازار ایران راه یافت و تا سال ۲۰۱۸ مدل های مختلفی از لکسوس به بازار ایران وارد شدند. اما مشکلات تحریم باعث شد واردات این خودرو به صورت عمده متوقف شود و پس از آن مدل های جدیدتر این خودرو به صورت بسیار محدودی به بازار راه یافتند.
هم اکنون مدل های آر ایکس ۳۵۰، آی اس ۳۰۰، ال اس ۴۶۰، ای اس ۳۵۰، ال ایکس ۵۷۰، ان ایکس ۳۷۰، لکسوس ای اس ۳۰۰ از جمله مدل هایی هستند که بیشترین حضور را در بازار ایران به خود اختصاص داده اند.

 

خدمات تعمیر موتور و سرویس کامل موتور لکسوس

خدمات تعمیر موتور و سرویس کامل موتور تعمیرگاه تخصصی لکسوس کارفیکسر عبارتند از:

تشخیص صدای موتور، تنظیم موتور، بازدید و بررسی نشتی روغن موتور و آب، تعویض کلیه مایعات موتور و بررسی سطح کیفی آن‌ها بررسی ضعف روغن و ایراد یابی اویل پمپ، تنظیم موتور و شستشوی مداراهای سوخت رسان و…

سه راه کار برای افزایش طول عمر موتور لکسوس


برای افزایش طول عمر موتور لکسوس این نکات را رعایت کنید:

• تعویض به موقع روغن و فیلتر روغن که باید هر ۵ هزار کیلومتر تعویض گردد
• استفاده از روغن های ۵w30 و ۵w40 در چهار فصل سال
• بازدید و تعویض مایع خنک کن موتور (ضد یخ مخصوص لکسوس) که به رنگ قرمز است. این مایع حداقل سالی یک‌بار باید تعویض شود تا خاصیت ضد یخ ، ضد جوش و ضد رسوب آن حفظ شود.


تمامی این خدمات را می توانید در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کارفیکسر انجام دهید.

در صورت شنیدن صدای غیر عادی موتور لکسوس چه باید کرد؟

در صورت شنیدن صدای غیر عادی موتور لکسوس:

• در اولین فرصت خودرو را خاموش کرده و آن را با خودرو بر به تعمیرگاه برسانید.
• در شرایط اضطراری با حداقل سرعت حرکت کنید و به نزدیکترین تعمیرگاه مراجعه کنید.


برای راهنمایی دقیق تر با کارشناسان ما در امداد لکسوس تماس بگیرید. متخصصان ما سعی می کنند در حد توان شما را راهنمایی کنند تا خودرو شما کمترین آسیب ممکن را متحمل شود.

برآورد هزینه تعمیر موتور لکسوس


هزینه تعمیر موتور لکسوس رابطه مستقیمی با میزان خسارت وارد شده به موتور دارد. بنابراین پس از باز شدن کامل موتور هزینه تعمیر آن مشخص می شود.

خدمات تعمیر گیربکس های اتوماتیک لکسوس


خدمات تعمیر گیربکس های اتوماتیک لکسوس در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کارفیکسر عبارتند از:


بررسی علل ضربه (تقه) زدن گیربکس در حالت های مختلف، بررسی سطح کیفی روغن گیربکس، سرویس گیربکس، تعویض روغن گیربکس با دستگاه مخصوص و تعویض صافی گیربکس، بررسی کارکرد یا عدم کارکرد صحیح سیستم چهار چرخ خودرو و…

۴ راه کار برای افزایش طول عمر گیربکس های اتوماتیک لکسوس


برای افزایش طول عمر گیربکس های اتوماتیک لکسوس این موارد را به خاطر داشته باشید:

• تعویض به موقع روغن گیربکس اتوماتیک
• تعویض فیلتر یا صافی گیربکس اتوماتیک
• برای تعویض دنده از (R) به (D) توقف کامل کنید.
• برای فعال کردن سیستم چهارچرخ یا ۴WD توقف کامل کرده خودرو را در (N) قرار دهید. پس از فعال کردن سیستم چهارچرخ یا ۴WD شروع به حرکت کنید.

۲ نکته مهم در مورد تعمیر و نگهداری دیفرانسیل لکسوس


نوع روغن دیفرانسیل در خودروهای لکسوس عموماً با روغن گیربکس اتومات لکسوس فرق می کند. (معمولاً ۸۰ هزار کیلومتر تعویض می گردد و از واسکازین استفاده می شود)


دیفرانسیل لکسوس شامل کرانویل، پینیون، مجموعه دنده های هوزینگ است که تعمیر هر یک از آن‌ها بستگی به نوع خرابی آن قطعه دارد. در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کارفیکسر ما دیفرانسیل های لکسوس را مورد ارزیابی دقیق قرار می دهیم سپس اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات خواهیم کرد.

سیستم تعلیق و جلوبندی و سرویس سیستم تعلیق و عقب بندی لکسوس


جلوبندی لکسوس شامل:

کمک، فنر، توپی سرکمک، بلبرینگ کف گرد توپی سر کمک، طبق، سیبک طبق. سیبک فرمان، قرقری فرمان (بازویی فرمان)، موجگیر، لاستیک چاکدار موجگیر، میل موجگیر، جعبه فرمان، سگدست و بلبرینگ چرخ است.

اگر هر کدام از این قطعات کارایی خود را از دست بدهند باعث آسیب دیدن قطعات دیگر می شود و هزینه تعمیر آن افزایش پیدا می کند. پس به محض شنیدن صدای غیر عادی از جلوبندی و عقبندی خودروی لکسوس خود به تعمیرگاه مراجعه کنید.

خدمات سیستم تعلیق و جلوبندی و سرویس سیستم تعلیق و عقب بندی ما در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کارفیکسر عبارتند از:


تشخیص صداهای جلوبندی و عقب بندی خودرو، بررسی نشتی بالون های عقب و جلو، تنظیم ارتفاع خودرو، تنظیم زوایای چرخ، ایراد یابی سیستم کنترل پایداری خودرو و…

نکات مهم

  • نکته مهم در مورد لاستیک سایی لکسوس و راهکار های مناسب این مشکل
  • علت صدا در جعبه فرمان لکسوس چیست؟
  • آیا کلید های شیشه بالا بر و صندلی برقی لکسوس قابل تعمیر هستند؟
  • آیا اسپیرال فرمان در خودرو های لکسوس قابل تعمیر است؟

برآورد هزینه تعمیر جلوبندی و عقبندی لکسوس چقدر است؟


پاسخ این سؤال این است که بستگی دارد که در جلوبندی و سیستم تعلیق خودروی شما چه قطعاتی خراب و از بین رفته باشد. بعد از باز شدن جلوبندی و عقبندی میزان خرابی و صد البته هزینه مشخص می شود.
فراموش نکنید در هنگام تعمیر لکسوس از قطعات جلوبندی اورجینال یا قطعات معتبر غیر اورجینال ژاپنی استفاده کنید. قیمت این قطعات باهم متفاوت است. بنابراین برای بر آورد دقیق هزینه آن می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.