تعمیرگاه تویوتا | اگر کلید تویوتا را گم کردیم چه کنیم؟

تعمیرگاه تویوتا | تعمیرگاه کارفیکسر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

گم شدن کلیدهای اتومبیل دلیل بر وحشت شما نیست.

اگرچه گم کردن کلید اتومبیل شما همیشه ناخوشایند است ، اما لازم نیست که استرس داشته باشید. و تعمیرگاه تویوتا مطمئناً می تواند به شما کمک کند. در مورد توصیه های ما در مورد اینکه اگر کلیدهای اتومبیل شما در مسیر عبور قرار می گیرند چه کاری باید انجام دهید ، در ادامه مطلب راهنمایی کنید.در ادامه کار با خدمات تعمیرگاه کارفیکسر آشنا خواهیم شد.

وضعیت: یکی از کلیدهای ماشینم را گم کرده ام

نگران نباش اگر کلید دیگری دارید تعمیرگاه تویوتا می تواند یک کلید جدید را برای شما به نسبت ساده تهیه کند. به آنها زنگ بزنید ( مشخصات آنها را اینجا پیدا کنید ) و قرار ملاقات بگذارید . آنها می توانند ماشین شما و کلید باقیمانده را بررسی کنند و برای اینکه کلید جدیدی برای شما سفارش ، برش و برنامه ریزی شود ، سازماندهی می کنند. این معمولاً یک یا دو روز طول می کشد.

اگر واقعا شرایط خیلی حادی داشتید میتوانید با یک قفل ساز برای انجام این کار تماس بگیرید.

وضعیت: من تمام کلیدهای ماشینم را گم کرده ام

این سناریوی پیچیده تری است. اگر هیچ یک از کلیدهای اتومبیل خود را ندارید و اتومبیل شما دارای قفل از راه دور یا سایر ویژگی های مشابه است ، احتمالاً دارای کدی است که نیاز به برنامه ریزی مجدد دارد. همچنین ممکن است که ماشین شما به ECU جدیدی نیاز داشته باشد. تویوتا هنگام تهیه محصولات امنیتی باید از استانداردهای قانونی پیروی کند ، بنابراین هر فرآیند باید توسط کتاب انجام شود. همه این قوانین در تعمیرگاه تویوتا هم پیرودی می شود.

با توجه به فناوری امنیتی درون یک کلید و کارهایی که در تهیه مجموعه جدیدی از کلیدهای ماشین انجام می شود. از دست دادن تمام کلیدهای شما می تواند گران باشد. این از نظر مدل متفاوت است. اما معمولاً چند صد پوند یا حتی بیشتر خواهد بود. همچنین برای سفارش ، برش و برنامه ریزی کلیدها معمولاً یکی دو روز طول می کشد.

اگر نمی توانید اتومبیل خود را جابجا کنید ، ممکن است لازم باشد که بازیابی آن را به نمایندگی خود انجام دهید. و اگر در مجاورت یک مرکز تویوتا زندگی نمی کنید ، بسیاری از نیروهای پلیس توصیه می کنند با یکی از اعضای انجمن قفل سازهای تماس بگیرید.

وضعیت: کلیدهایم را در ماشین قفل کرده ام

قفل کردن کلیدها در اتومبیل مشکل نادرتری نسبت به چند سال پیش است ، زیرا ورود هوشمند یا کلیدهای دارای ترانسپوندر انجام این کار را بسیار دشوارتر می کند.

با این حال ، اگر می توانید کلیدهای خود را در ماشین قفل کنید ، باید با Toyota Roadside Assistance  تعمیرگاه تویوتا (carfixer) تماس حاصل نمایید.

بهترین توصیه: آنها را گم نکنید! | تعمیرگاه تویوتا

درست است که اگر کلیدهای خود را گم کرده باشید این خیلی مفید به نظر نمی رسد ، اما بهترین کار این است که در وهله اول از چشم آنها دور نشوید. عادت کنید کلیدهای خود را در یک مکان منظم نگه دارید. هرچه مناسب شما باشد ، به شرطی که ایمن باشد و از دید آنی دور باشد.

اگر اتومبیل شما اصطلاحاً «ورود بدون کلید» دارد ، توصیه می کنیم کلید مهمانی خود را در جایی نزدیک به مکانی که پارک می کنید نگذارید ، زیرا این امکان را برای سارقان فراهم می کند تا از راه دور از دستگاه معروف به “فرستنده رله” استفاده کنند ماشین شما.

تعمیرگاه تویوتا | تعمیرگاه کارفیکسر
تعمیرگاه تویوتا | carfixer | تعمیرگاه کارفیکسر

چرا کلیدهای ماشین گران هستند؟

گرچه به نظر می رسد کلیدهای ماشین ساده هستند ( فقط ماشین را باز می کنند ، درست است؟ ) اما در واقع بسیار پیچیده هستند. این یکی از دلایلی است که بیمه نامه های اتومبیل تویوتا شامل پوشش کلیدی (وسایل نقلیه ، خانه و دفتر) به عنوان یکی از مزایای بسیاری برای دارندگان بیمه نامه است.

از قفل کردن از راه دور تا ورود بدون کلید و شروع به کار برای مدل های جدید ، یک کلید می تواند شامل یک فرستنده ، گیرنده ، کلید فیزیکی و سایر قسمت ها باشد – از همه مهمتر کدگذاری که به شما امکان می دهد فقط با ماشین شما ارتباط برقرار کند. این فرایند برنامه ریزی مجدد است که هزینه دارد ، زیرا کنترل دقیق روی کدها لازم است. مانند سایر تولیدکنندگان ، تویوتا نیز باید از استانداردهای اتحادیه اروپا تبعیت کند.

بسته به اتومبیلی که دارید ، ممکن است نیاز به سفارش قطعات باشد و این ممکن است طول بکشد. کلیدهای کدگذاری مجدد می توانند نسبتاً ساده باشند اما با این وجود به زمان و زحمت زیادی نیاز دارند.

برای مشاوره رایگان میتوانید با تعمیرگاه تویوتا تماس حاصل فرمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
اگر سوالی داری میتونی اینجا بپرسیx